Az értékesítés- és vásárlásösztönzés, a hűségprogramok fontos helyet foglalnak el a vállalatok értékesítési és marketingstratégiájában szinte minden szektorban. Lehetővé teszik hosszú távú kapcsolatok kiépítését vállalkozókkal, viszonteladókkal és végfogyasztókkal, erősítik a márka pozitív imázsát, segítenek optimalizálni a vállalati költségeket, és magasan motiválják a résztvevőket. A partnerprogramok bevezetésének haszna óriási a cégek számára. Egy jól megválasztott ösztönző eszköz tovább növeli a motivációt.

Előnyei a vállalat számára
- Értékesítési partenerek által generált árbevétel növekedése
- Vásárlói lojalitás növelése
- Partnerek folyamatos motiváltságának fenntartása
- Elkötelezettség növelése
- Partnerek, vásárlók körének folyamatos bővülése
- Vállalatra, személyre szabható megoldások
- Kedvező adózás
- Egyszerű ügyintézés

Előnyei a felhasználók számára
- Megbecsülés érzése
- Széleskörű felhasználási lehetőség
- Egyéni igényeknek megfelelő, személyre szabott ajándék
- Biztonságos használat (kártyák esetében személyes PIN kód)
- Korlátlan ideig felhasználható (kártyákon szereplő összeg nem jár le)
- Online számlakövetés (EdenredPro mobilapplikációban követhető egyenleg)